Från kylan in i värmen

Godermorgon på er!
Jag är fortfarande inte på något strålande humör! Det beror nog mycket på de jobbiga nätterna! Jag hoppas det vänder snart!
Sitter nu och lyssnar på lite musik och ska snart börja städa inför mamma och pappas hemkomst imorgon! Jag kan knappt förstå att dom har varit borta i två veckor redan. Det har verkligen gått jättefort!

Igårkväll var Tea här och kollade på Idol med mig! Det var roligt med lite sällskap! Jag var så glad över att Alice gick vidare, nu hoppas jag bara att Elin får en plats av juryn! Hon är verkligen jättebra hon med!
Tänkte försöka ta mig ut på en liten promenad idag också! Det är ju så himla fint väder ute! Det får nog bli en liten sväng om jag har några krafter kvar efter städningen!

Har även plockat fram mina höst/vinterjackor idag. Jag kommer inte behöva köpa några nya inför denna vinter. Det känns skönt, och bra för mitt bankkonto! Skor skickades efter igår! :)
Nej nu ska jag ta tag i städningen! Hoppas ni får en bra dag!


Vänner sedan Tea föddes! :)<3


/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu