Godnatt min skatt

Skulle ju uppdatera bättre idag men jag är så kopiöst trött så jag kommer inte på något intressant att skriva om.
Lever på proviva-dryck och hoppas på att få komma på sjukhuset inom en snar framtid. Har varit på vårdcentralen idag igen och jag måste verkligen ge ett stort plus till Husums vårdcentral. Alla är så hjälpsamma och det känns så bra att det finns någon läkare som tar mig på allvar och verkligen vill hjälpa mig. Hon förstår verkligen att det inte kan fortsätta såhär så länge till.
Imorgon ska jag sova länge och på kvällen ska jag åka på hösfest med jobbet. Åker dit så länge jag orkar, men hoppas det inte blir sämre så jag kan åka en stund i alla fall!
Nej nu ska jag strax krama kudden!

Godnatt och sov så gott! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu