Hemma från sjukan

Är nu hemma från sjukhuset efter att ha legat där en vecka! Bor nu hos Anna, Marcus och Tove då mamma och  pappa är utomlands och dom inte tycker att jag ska vara ensam då jag inte är pigg.
Har fått göra lite mer undersökningar men ska tillbaka inom ett par veckor och göra mer undersökningar och tester. Jag hoppas bara att dom verkligen kan komma fram till vad det är nu så jag kan börja leva mer normalt igen!
Jag vill tacka min underbara familj, släkt och mina underbara vänner som hälsat på mig och hört av sig under veckan. Det har verkligen betytt jättemycket! Ni är bäst! Älskar er! <3
Nu blir det lite Segemyhr och vila lite!

Kram /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu