Hösten tar sin lilla tid ibland

Idag ska jag ner till staden. Ska träffa Amanda, det ska bli riktigt roligt! Det var så länge sen vi sågs nu!
Jag ska även på ett möte och sen ska jag på apoteket och hämta ut medicin!
Ikväll ska jag och Anna åka till farmor och tvätta lite mattor. Jag har ett par stycken som jag ska ha med mig på fredag då jag flyttar! Åh, jag längtar så sjukt mycket till fredag! Det ska bli så himla roligt att flytta in!
Nej nu ska jag göra mig iordning innan jag ska fara. Ska träffa Amanda i stan om en timme så!

Ha en bra dag! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu