Lyxmiddag

Ska lyxa till det idag och laga lax till middag! Efter nästan två veckor av sjukhusmat så får man lyxa till det tycker jag! Haha :)
Det blir lax och potatis, får se om jag kan få till någon ätbar sås också!
Jag äter ju numera laktosfritt. Det utreds nämnligen om jag kan ha någon allergi också! Så nu äter jag inte laktos på två veckor för att se om det blir lite bättre! Det är ju tur att i princip allt finns som laktosfritt. Det är ju inte som när jag var allergisk mot mjölkprotein då allt som skulle föreställa mjölkprodukter smakade havregrynsgröt! Haha ;)
Nej nu ska jag snart börja med maten och sen åka och se hockeyn hos Anna, Marcus och Tovis!

Ha det bra /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu