Nu när det är så tyst

Ikväll har jag varit hos Anna, Marcus och Tove och kollat på Hockeyn! Vad hände Modo? 4-1 till SAIK! Skärpning!
Fick iaf gosa en massa med Tovis! :)<3
Fick ett trevligt telefonsamtal från Michaela, Emma och Carro! Jag blev så glad! :) Imorgon blir det myskväll! <3 Det ska bli så roligt och det behövs verkligen! Synd bara att alla flickorna inte är här! Saknar Emmelie, Madde och Kristin! Men dom kommer ju och hälsar på som tur är! :)
Nu ska jag mysa i soffan med en film! Jag hoppas på mycket sömn inatt. Min mage gör ooont ikväll men jag hoppas verkligen det går över snart så jag får sova!
Godnatt mina vänner!

Ha det bra /Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer bli sååå mysigt imorgon! Längtar redan som en tok! <3 Förresten, vad kostade rädda willy på hemmakväll? Den måste man ju ha! Underbar film!

Pussen

2010-09-23 @ 22:13:10
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu