Pain

Idag mår jag inte så bra! Illamående, ont i magen och ont i halsen. Ska packa det sista, åka och hämta min mobilladdare hos Anna och sen blir det bara att ta det lugnt! Har haft svårt att sova de två senaste nätterna, har vaknat hur många gånger som helst och då jag faktiskt lyckats somna om så har jag haft väldigt otrevliga drömmar! Usch!

Nu ska jag fixa mig lite frukost, får ju bara äta soppor nu fram tills dess jag ska på sjukhuset på torsdag! Så det får bli nyponsoppa till frulle!



Dagar som denna vill jag så gärna tillbaka till Tanzania! Jag blir påminnd om varför jag faktiskt valde att börja läsa till sjuksköterska! Om några år ska jag tillbaka!


Ha det bra! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu