Rädda Willy

Jag har nu snart varit hemma i två dagar! Jag kan nog inte beskriva hur härligt det är!
Idag ska jag göra absolut ingenting. Eventuellt åka på affärn men annars så ska jag bara vara hemma och försöka samla krafter!
Just nu sitter jag och äter frukost och ser på filmen Rädda Willy! Haha kunde inte låta bli att köpa den på Hemmakväll då jag såg den! Jag har inte sett den sen jag var liten och då tyckte jag verkligen att den var jättebra! Haha!
Imorgon hoppas jag på en myskväll med flickorna! har ju inte träffat dom på hur länge som helst!
Nu ska jag återgå till filmen!

http://cdon.se/media-dynamic/images/product/000/441/441202.jpg

Ha det bra! /Sara
Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åh fantastisk film= )

2010-09-23 @ 20:05:24
URL: http://hedbergemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu