Shopping

Har varit på stan med Amanda idag! Fick med mig lite saker hem faktiskt! :) Det blev en tröja, tre par trosor och en ring från Gina Tricot. Det var så roligt att träffa Amanda igen, vi måste ses mycket oftare nu när jag flyttar ner till stan! :)
Nu ska jag försöka fixa någon middag och sen bär det iväg till farmor med Anna och Tovis! <3

Här kommer en bild på tröjan, det fanns tyvärr ingen bild på ringen på hemsidan. Kan inte ta kort heller för jag har inte kameran hemma just nu




Tröja 99 kr!

Hoppas ni haft en bra dag! /Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vilken snygg tröja! Kommer klä dig min vän! Puss <3

2010-09-27 @ 20:24:09
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu