Akuten + Bingo

Har haft ett händelserikt dygn. Min och Jespers dag började bra igår då vi åt glass i solen, åkte sedan hem till Jesper och fick en underbar middag som hans mamma lagat. Efter vi ätit och det gått ett tag fick jag så fruktansvärt ont i magen, jag kunde inte röra mig så ambulans tillkallades, det misstänktes att det var blindtarmen som spökade igen. Fick ligga på akuten i fem timmar utan att egentligen få någon hjälp, min blindtarm är inte "tillräckligt" infekterad för att dom ska göra något åt det, så nu är det bara att vänta och se om det blir bättre eller sämre inom de närmsta dagarna.

Idag har jag dock mått bättre så det blev en tur till mormor och morfar där jag även fick träffa min underbara moster och mina kusiner. Sedan blev det picknick i solen med familjen, en glass på Villakiosken och sedan hämtade vi upp Jesper. Vi har nämnligen spelat Bingolotto ikväll och jag vann en hunka. Sällskap fick vi också av Birgitta så det var himla trevligt!

Nu ska jag sova, godnatt! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu