Jesper <3

Sitter och känner mig alldeles nöjd med kvällen som varit. Min underbare pojkvän har varit här, jag tycker så oerhört mycket om honom! <3

Det har blivit en hel del sjukhus på slutet, sitter med en eventuell blindtarmsinflammation samtidigt som allergierna bara byter av varandra.

Var så glad att jag fick träffa Michaela och Carro igår, har saknat dom nu när dom varit på praktik.
Saknar även Emma som är hemma i Skåne, vill att vi alla ska vara samlade! <3

Nu ska jag sova, godnatt! <3
Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, är så glad för din skull gumman att du träffas Jesper! Ser fram emot att få träffa honom i sommar.



Inte blindtarminflamation?? Hoppas inte!

Jag saknar dig som en tok här hemma, men tänk så snabbt dessa två veckor gått när jag varit borta. Snart är vi tillsammans igen!

2011-04-17 @ 20:19:55
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu