LP-skivor

Jag sitter och lyssnar på livelåtar med min kung Bruce Springsteen. Jag längtar så till jag och Jesper åker hem till mamma och pappa och ska lyssna igenom mammas LP-skivor med Bruce livelåtar. Så underbart med LP-skivor tyker jag, så mysigt att sitta på golvet (ja jag är en av få som helst sitter eller ligger på golvet när jag lyssnar på musk, pluggar etc.) och lyssna igenom mammas samling av både Springsteen och Cash!

Jag kommer aldrig glömma när jag och mamma var i Stockholm för två år sedan och såg Springsteen live på Stadion, det var en upplevelese jag kommer bära med mig hela livet, så underbart! <3





Hoppas ni har en bra dag!

/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu