Huslig

Har varit riktigt huslig idag och lagat mat, tvättat, diskat, storstäder och renbäddat. Så nu kryper jag ner i rena sängkläder och jag är helt säker på att jag kommer att sova som en prinsessa.

Imorgon åker jag hem till skogen för att fira nyår med bror min och massa fler bra människor. Det nya året betyder så mycket för mig, jag ska lägga saker bakom mig och bara fokusera framåt. Måndagen är även en stor dag för mig, kan inte skriva varför men det är stort!

Nu ska jag läsa tills ögonen faller igen.

Godnatt! /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu