4:e bilden

4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.




Just nu är det faktiskt en rätt konstig tid i mitt liv, så vad passar inte bättre än en konstig bild på mig nu? ;)

Sitter i biblioteket med Emma, Michaela och Sofie. Dom pluggar och jag sitter och spelar "The sims", hur roligt som helst ju, rätt mycket nostalgi är det också kan jag lova.
Imorgon ska jag på ljusparty hos Anna, en ren dröm för mig som verkligen älskar ljus! :) Dessutom får jag ju träffa mitt hjärtegull också, det kommer bli en superbra kväll! <3

/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu