Lördag

Sitter i biblioteket med Michaela och Emma och spelar Unicorn attack. Försöker även hitta något bra recept på grönsakssoppa inför morgondagens middagsbjudning. Har tagit mig vatten över huvudet och lovat att bjuda Amanda och Emilia på soppmiddag, har ju en soppa jag brukar laga men nu vågar jag inte laga den ifall det inte skulle smaka bra när man ska bjuda lixom, töntig är jag!
Ikväll ska vi till Emma och kolla in hennes nya lägenhet och hjälpa henne att sortera hennes filmer i bokstavsordning, det är några vill jag lova. Blir nog en mysig kväll! :)

Hoppas ni har en bra lördag!


/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu