Sunday is the day of the week between Saturday and Monday

Hej på er!
Igår hade jag en supermysig kväll med Emma och Michaela hemma hos Emma. Vi skruvade ihop monsterhyllan och sorterade Emmas filmer i bokstavsordning samtidigt som vi såg på Johan Glans "Tour of Skåne". Tack för en supermysig kväll tjejer! <3

Idag har jag en städ och tvättdag. Har sorterat garderoben samt ett par skåp och lådor samtidigt som jag sett nästan en säsong av Segemyhr. Nu har jag en glasspaus och sedan ska jag ner i tvättstugan och ta tag i tvättberget.

Ikväll kommer Amanda och Emilia och jag ska bjuppa på mat. Börjar bli lite nervös faktiskt! ;)
Det ska bli så roligt att träffa dom igen, blir nog en superbra kväll! :)

Ha det bra!

/Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv älskade du! Hade så mysigt! <3

2011-02-13 @ 20:43:18
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu