Torsdag

Nu åker jag strax hem till skogen och ska få pussas med mitt lillhjärta! <3
Har varit på Friskis idag på ett lunchpass, det var hur skönt som helst, förkylningen är mycket bättre idag så då kände jag att det var dags att ta sig tillbaka. Har ju blivit rätt lite Friskis på senaste tiden p.g.a. diverse anledningar, men nu är jag förhoppningsvis tillbaka! :D

Åker tillbaka till stan imorgon för att stanna till Lördag, då åker jag tillbaka till skogen igen. Min kära vän Therese fyller år på Söndag så då ska hon bli firad! :D

Hoppas ni har en bra dag!

/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu