Back on Hamngatan

Har idag anlänt till Hamngatan efter en veckas frånvaro.
Det blev lunch med pappa först, sen gick jag en sväng med Sara på stan och inhandlade lite saker. Efter det blev det en fika med Emil och nu ikväll har jag haft myskväll med Emma.
Vi har haft en helt underbart rolig och mysig kväll. Det blev karras och massa Super mario-spel. Så kopiöst roligt det spelet är alltså, och beroendeframkallande, vi spelade i tre timmar ungefär! Underbart! <3
En annan sak som är underbar är presenten jag fick idag. En inramad teckning som är den andra teckningen Tove gjort i världshistorien. Nu sitter den på min vägg nedanför julklappsbilden jag fick av lillhjärtat! <3



Nu ska jag se Solsidan och sedan sova!

Godnatt! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu