Biblioteket

Jag måste skriva om hur fantastiskt jag tycker att det är att vara på biblioteket. Det är så mysigt, att få gå omkring och kolla på böckerna, läsa på baksidorna och sen låna med sig massa böcker hem. Jag trivs även så bra i miljön, det är så tyst och harmoniskt, jag skulle kunna spendera hela dagarna där, jag blir så lugn!
Haha, det ironiska är att jag är rätt dålig på att läsa böcker, börjar hela tiden på nya men läser sällan färdigt dom. Men jag älskar ändå att gå omkring bland böckerna och bara njuta av lugnet!
Nu blir det snart hockey med broder!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu