Mys med min älskling

Idag har jag fått pussas med mitt lillhjärta. Vi har lekt, busat, kramats och lekt ännu mera. <3
Har fått träffa farmor också som har varit i Thailand i två veckor, det var så roligt att träffa henne igen!
Nu blir det snart hockey så nu får vi bara hoppas att Modo tar hem detta.
Nu är jag så fruktansvärt sugen på att köpa ett Wii, vill ju kunna spela Super Mario ofta! :D

http://www.prylotek.se/wp-content/uploads/101007-rod-nintendo-wii-super-mario.jpg

Hoppas ni får en superbra lördagskväll!

/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu