Nyårsafton

Min nyårsafton var underbar, den spenderades hemma hos min kära vän Tea och hennes familj och även familjen Lönberg från Göteborg var där. Helt underbart var det! Trerätters, lekar, prat, tolvslaget vid "nyår på Skansen" och nyårsdanser med Tea (vi både dansade ut 2010 och in 2011) till tonerna av Sarah dawn finer sjungandes "happy new year", sedan fyverkerier och mera spel och lekar. En underbar nyårsafton helt enkelt! <3


Detta är den enda bilden jag har från nyårsafton, vi hade ingen kamera med oss, men bilder kommer upp när jag fått bilder av Åsa! :)

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu