Slut på stress

Idag har jag "gjort slut" med saker som stressar mig och ger mig ångest. Min kloka mamma sa till mig förra veckan att jag bör sluta göra saker och vara beroende av saker eller personer som egentligen bara gör att jag mår dåligt.
Idag har jag förresten köpt en börs, det var på tiden då jag haft pengar och kort i jackfickan ett bra tag nu, det gillar inte pappa min! Det blev en lila, jag tänkte chocka lite! ;)


Idag när jag stod och väntade på bussen till stan var det finväder! :)

Nu ska jag strax laga mat till min broder, sen ska vi gå och köpa en dator (batteriet på den jag köpte fungerade inte) sen blir det hockey! :)
Kommentarer
Postat av: Emilia Persson Emilia Persson EMILIA PERSSON

Sara rara underbara. Du är bra tycker jag!



Din börs var fin och väldigt du.

2011-01-21 @ 18:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu