Söndag

Jag och Malin hade en superbra dag igår. Det blev MYCKET spel kan jag lova. Från 14-22 med paus för matlagning och Fångarna på fortet.

Idag kommer min gojänta Elvira hit, hon ska vara här medans min moster och mina andra två kusiner ska shoppa födelsedagspresenter till Elvira som fyller år snart. Så vi får se vad vi roar oss med under tiden :).

Imorgon ska jag gå till skolan och prata med rektorn så jag får mitt uppehåll genomfört. Sen är det bara till att vänta på läkarintyg som ska in till försäkringskassan sen så är allt fixat. Tur man har en pappa som kan fixa!
Sen blir jag hemmafru i minst ett par månader!

Hoppas ni haft en bra helg! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu