totusenändelva

Tänke skriva om min fantastiska nyårsafton, men det blir då jag kommer till stan. Sålänge lägger jag in denna lista:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag låg på sjukhus, ofta och mycket!

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Marielle! :)

Dog någon som stod dig nära?
Ja! :(

Vilka länder besökte du?
Har rest i Sverige detta år! Var bla i underbara Göteborg! <3

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Självsäkerhet, rutiner och matlust!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
31/12! Den bästa nyårsaftonen jag någonsin haft! + 17/4 = Toves dopdag, dagen då jag blev gudmor till mitt lillhjärta! <3


Vad var din största framgång 2010?
Att bli gudmor! <3

Största misstaget?
Kan nog inte skrivas här!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haft deltidsbostad på Örnsköldsviks sjukhus, det säger väl allt? Har även gått på kryckor ett par, tre gånger!

Bästa köpet?
Hmm, vet faktiskt inte rikitgt.

Vad spenderade du mest pengar på?
Vet inte här heller!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Tove gör mig alltid glad! <3

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Vem kan segla, how to save a life, underbart, pack up!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare skulle jag faktiskt tro.

Vad önskar du att du gjort mer?
Vet såhär i efterhand inte om jag hade kunnat göra något annorlunda.

Hur tillbringade du julen?
Med familj och släkt! <3

Blev du kär i år?
Nej!

Hur många one night stands?
Noll.

Favoritprogram på TV?
Segemyhr.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av 2010?
Nej!

Bästa boken du läste 2010?
Dikter av Kristina Lugn.

Största musikaliska upptäckten?
Eliza Doolittle kanske!

Något du önskade dig och fick?
Världens underbaraste guddotter! <3

Något du önskade dig men inte fick?
Jag vet faktiskt inte!

Årets bästa film?
Remember me!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var först hemma och sedan myskväll med brudarna i stan! <3

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Japp, diverse saker!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Randigt!

Vad fick dig att må bra?
Tove, släkt, vänner, musik, Göteborgsresan! <3

Vilken kändis var du mest sugen på?
Salem Al Fakir!

Vem saknade du?
Ante och Anna då dom inte var hemma!

De bästa nya människorna du träffade?
Maria! :) Tjejerna träffade jag ju för första gången men har ju lärt känna dom bättre detta år! :)<3

En värdefull läxa du lärt dig i år?
Ta dagen som den kommer (det är faktiskt sant att jag är så klychig!)

Citera en sångtext som summerar ditt år?
I get tired and upset
And I'm trying to care a little less
When I google I only get depressed
I was taught to dodge those issues I was told
Don't worry
Cos no doubt
There's always something to cry about
And when your stuck in an angry crowd

They don't think what they say before they open their mouth

You gotta



Pack Up your troubles in your old kit bag
and bury them beneath the sea
I don't care what the people may say
what the people may say about me
Pack Up your troubles get your old grin back
don't worry bout the cavalry

I don't care what the whisperers say
cos they whisper too loud for me


/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu