Tillägnat min vän!

Vill tillägna detta inlägg till min kära vän Therese Källström. Jag älskar att vi alltid vet var vi har varandra även om vi inte pratar eller ses varje dag.
Tänk vad mycket vi gjort tillsammans, allt från trickskideåkning, konsert med "Friends" på Nolia, till Göteborgsresan. Vi har varit vänner sedan den dagen Tea föddes, mamma har berättat för mig att när Tea var superliten ville jag alltid gå och hälsa på "bebisen".
Tea och jag har varit som systrar hela livet, jag fick en sådan underbar present av Tea när jag fyllde år. En kylskåpsmagnet som det står "systrar är de speciella vänner vi har för livet". Det är så sant! <3
Du betyder så mycket för mig och jag känner att jag säger det till dig alldeles för sällan.








Haha! Två låtar det har dansats friskt till under åren. Plus alla låtar med Friends!

Tea, du betyder så mycket för mig, alltid du och jag! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu