Lägenheter och familjen Lönberg

Imorgon ska mamma, pappa och jag åka och kolla på två lägenheter. Det börjar ju dra ihop sig nu då jag måste ha flyttat ut ur den andra lägenheten innan den sista den här månaden. Jag hoppas verkligen att den lägenhet jag tyckte mest om är lika fin som den verkade på bilderna.

Idag vill jag bara åka med Tea till Göteborg och hälsa på familjen Lönberg, jag saknar dom så mycket, vi har ju inte träffats sedan nyår.
Liseberg och lite storstadsshopping skulle ju inte heller sitta helt fel, så nu vill jag barar ha Augusti så sticker vi!

Ha det bra!

/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu