Sommar, sommar, sommar.

Hej på er. Tänkte berätta lite om vad jag gjort de senaste dagarna.
Har sovit några nätter hos min faster och har fått spendera mycket tid med min lilla Gojänta Tovis.
Igår var jag på Källarbackenssaga med Moster, kusinerna och mamma, dom har verkligen fått till det där, barnen var supernöjda.
På kvällen åkte jag till Anna, Marcus och Tove igen och vi åkte ut på en liten båttur, så mysigt.
Idag går flyttlasset från Hamnis till Ångermanlandsgatan, lägenheten är så fin och jag är helt säker på att jag kommer trivas så bra.

Jag blev förresten kär i en så söt litten tremånaders tjej i onsdags, våra grannars lilla gotjej. Kolla in vilken söt body jag köpte till henne. Ni borde förresten fortsätta läsa deras blogg. Dom driver Sveriges största Eko-blogg. Läs, läs, läs! www.lyckobacken.se.









ha det bra! /Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu