Poesi

När man inte finner några ord, vad passar då bättre än lite poesi? Egenskriven bjuppar jag på denna gång.

Kladd med rim salabim

Fartyg brukar sällan kantra
men backar är allt för ofta väldig långa och alldeles för branta
dina skor är förresten enormt eleganta.
Äh, sluta vara så genanta!
Det är inte mitt fel att dom är arroganta och
inte ett dugg intressanta.
Ni hör av er om och om igen men vi är ju faktiskt inte alls bekanta.
Ni tycker ni är dansanta, vakanta, brillianta och dominanta.
Men usch ni är bara så militanta och oerhört nonchalanta.
Jag går dock inte på detta så sluta snälla att fjanta,
så låt mig bara vara och nej för sista gången jag tänker definitivt inte börja banta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu