Lägenhet, tatuering, Tove

Hej på er!
Jag är i lägenhetsletartagen. Ska man köpa eller hyra? Var ska man bo? Hur mycket får det kosta? Frågorna är många och det är inte det lättaste att hitta en lägenhet vill jag lova. Förhoppningsvis ska det nog lösa sig i alla fall på ett eller annat sätt.
Imorgon blir det utgång med gänget från gymnasiet, det ska bli riktigt roligt, det var så länge sedan jag festade nu.
Jag måste ju berätta om min tatuering jag gjorde igår, det blev "Tove" och ett hjärta på högra handleden. Det blev riktigt, riktigt bra måste jag säga :)
Nu ska jag snart iväg på en liten utflykt med Anna och Tove, godingen växer ju så det knakar och hon pratar hur mycket som helst. Det är så roligt när man kan prata med henne och hon svarar! :)



Hoppas ni har det bra i solskenet!

/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu