Regn, rain, regn

Det regnar och nog känns det i kroppen. Jag blir så fruktansvärt påverkad av vädret på både gott och ont. Visst är det härligt då man känner sig superpigg och glad de dagar då solen skiner men dagar som denna då rednet öser ner blir jag rätt deppig. Jag ska dock trotsa regnet och ta mig till biblioteket och låna om ett par böcker, efter det blir det förhoppningsvis lunch med bästa faster Anna.

Jag hoppas regnet vill sluta vräka ner senare idag så jag kan få ta mig en liten promenad. Jag hoppar nog träningen idag, känner att jag har ont i halsen och är seg över lag så en promenix får räcka idag.


Min regniga utsikt!

Hoppas ni har en bra dag!

/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu