Tisdag

Hej på er!
jag har haft en riktigt bra dag. Först var jag upp på sjukhuset en sväng, det gick fort och smärtfritt. Efter det gick jag ner på Nola där jag träffade underbara Annelie, sedan gick jag och världens bästa faster ner på stan och åt lunch. Pappa kom och hämtade mig i stan och när jag kom hem tog jag mig en liten tupplur och sedan gick jag ut på en promenad.
Nu har jag och pappa precis ätit middag och snart hoppas jag på att kunna åka iväg och träffa älsklingen. Jag ska hämta broder på busstationen klockan 21 så jag hoppas att J är hemma så jag får träffas och kramas lite innan.

Jag bor för tillfället hemma hos mamma och pappa i skogen, jag har inte mått så bra av att vara ensam så nu blir jag skogsbo för en vecka.

Hoppas ni har det bra i solen!

/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu