Att ge allt

Hej på er!
Ska jag vara ärlig vet jag inte hur jag mår just nu. Jag har bestämt mig för att jag verkligen måste ge mer än 100% för att börja må bra igen, jag måste kämpa, kämpa, kämpa. Tyvärr gör mitt mående att jag inte kan spendera så mycket tid som jag vill med vänner och familj, men jag vill att ni ska veta att jag gör så gott jag kan och det är inte min mening att stänga människor ute.

Med orostankar beger jag mig nu till sängen och imorgon ska jag sova lääääänge!

Natti! /Sara
Kommentarer
Postat av: Amanda

Ta hand om dig Sara!



Fotslaget. Du vet.

2011-11-15 @ 16:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu