...Poetry...Igen...

Jag springer mot torget,
i mina nya vinterskor.
Jag sveper in som en dimma, dimman efter storm.
Jag sjunger samma sånger, samma sånger vi sjöng en gång,
nu har jag inte längre något att bevisa, det finns ingenting att sjunga om.

Jag skriver brev om natten, breven som hamnar på hög,
jag skriver om dig och mig och vi och dom och alla som jag drömmer om.

Jag hoppas att höghuset ska krympa, mina tjugofyra kvadrat,
jag vill ha förstånd, tapperhet och mod, allt det där jag hade en gång.

Jag vill skriva fina rader om te och ljus och sommarvarmt,
men jag har så lätt att tappa fokus, lätt att glida ifrån allt.
Det är lätt att gömma sig under snön, det är inte lätt att glömmas bort

Jag skriver brev om natten, breven som hamnar på hög,
jag skriver om dig och mig och vi och dom och alla som jag drömmer om...


Vi hörs /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu