Fredag

Idag har jag varit en produktiv kvinna. Jag steg upp klockan sju för att i kylan ta mig till vårdcentralen. Jag fick kärringstopp i en rondell då bilen jag numera kör (den har flak, det säger väl allt) är i stort behov av reparation, man behöver fan tvåhandsfattning för att kunna växla. Haha!

Sedan har jag varit en sväng på sjukhuset och efter det blev det en powernap, jag var helt utslagen. Det var det produktiva jag åstadkommit idag. Jag har även sett ungefär tretton episoder av Grey's men det kan man ju knappast kalla för en prestation! :P

Nu har helvetet brakat lös i höghuset där jag bor. Bradlarm som tjuter, folk som stampar i golv och borrar i väggar. Det är nog fan lugnare på krogen denna fredagskväll än här hemma.

Hoppas ni har haft en bra dag! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu