Hockey idag såatte

Inatt har jag drömt de mest sjuka saker. Allt ifrån vampyrer till råa mord och konstiga fantasyspel. Wieeerd!
Jag är så trött, så trött, vet inte varför men mina ögon vill hemskt gärna vara stängda...
Idag blir det hockey med mamma, vi ska även få höra underbart duktiga Anna sjunga nationalsången, jag längtar!

Imorgon bär det iväg hem till skogen, skulle bli redan idag men väntar tills imorgon. Då får jag äntligen träffa mitt lillhjärta också, har inte träffat henne på över två veckor, det känns som en evighet!

Hoppas ni får en bra dag!  /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu