Sösösösöööööööndag!

Jag är så glad idag, jag ska få träffa två fina vänner, Emma och Madde. Jag har inte träffat Madde på så länge så det blir ett kärt återseende. :)

Ikväll blir det även ett kärt återseende då jag ska göra comeback på Friskis, fattar ni hur awesome det känns, som jag längtat. Ett medelpass blir det med mina favoritledare, jag hoppas passet är bra :)

Nu sitter jag och ser på True talent på min nya tv, det känns bra att äntligen faktiskt se vad som händer på tv:n, kanske jag inte behöver glasögon ändå, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu