Torsdag

Vaknade klockan 07.30 helt utvilad. Sov förresten mest hela kvällen igår, somnade ifrån ljusen och allt. Har sovit som en stock inatt och det känns så skönt. Här sitter jag nu med håret åt alla håll och i sovkläderna, vad tror ni händer? Jo, visevärden ringer på dörren och vill byta namnskyllt på dörren, klockan 08.30. Say whaaaaatttttt???

Saknar för övrigt mina fina vänner Michaela, Emma, Carro, Sofie, Jenny och Madde som nu flyttat tillbaka till Ö-vik :)
Det ska bli ändring, så fort jag mår bättre ska allt bli som vanligt igen, förlåt mina älskade vänner för att det blivit som det blivit, men jag har behövt fokusera så mycket på mig själv för att saker och ting ska ordna upp sig. Förlåt, jag älskar er!

/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu