Lycka

Är så lycklig, sista läkarbesöket som jag behöver gå på på länge nu! :)
Firade detta med en myskväll med min fina vän Denise. :)

Idag ska jag, mamma ocv pappa åka och kolla på en ny tv till min lägenhet, jag har ju en tjocktv från jag vet inte vilket årtionde så det känns riktigt bra med en ny :)

Senare idag blir det hockey, vi ska förhoppningsvis få se Modo krossa Linköping ikväll!

Jag har förresten kommit igång med jobb, det känns så bra att ha något att göra på dagarna! Jag jobbar tre timmar om dagen, tre dagar i veckan vilket är väldigt lämpligt såhär i början. Jag tycker det är så roligt att vara tillbaka på jobbet igen! :)

Ha det bra! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu