Frihet, nyår, filmkväll och relaxen.

Igår var nog min lyckligaste dag på länge, jag säger bara FRIHET!!!!

Nyår var awesome, vi hade så roligt. Roliga lekar, gott att äta och dricka och framförallt underbara människor. Verkligen en bra start på detta år som ska bli så mycket bättre än 2011.

Igårkväll var Emilia här och vi drack te och såg på Johan Glans, jag har lika roligt åt den filmen varje gång jag ser den, haha :-)

Nu laddar jag för en heldag på relaxen, det ska bli så oerhört härligt.

Ha en bra dag! /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu