Spa, lunch och Stickan

Besöket på relaxen igår var så underbart härligt, man borde verkligen gå dit oftare.

Idag lunchade jag med mina fina vänner Denise och Emilia, det blev en räksallad och kaffe såklart.

Nu ikväll har jag varit med mamma och pappa och sett "Stig-Helmer-story" den var riktigt bra och bjöd på en hel del skratt.
En innestående gratis måltid på Sibylla bjöd kvällen också på då det jag beställt inte gick att fixa och mamma och pappas mat redan var påväg. Men gratis kaffe fick jag i alla fall och sedan mat på stan innan bion. Gratis mat är ju aldrig fel, tyckt! Nu har jag ätit dagens fruktbomb och ska nu krypa till kojs.

Godnatt! /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu