En lördag

Har bytt bloggdesig men den verkar bara synas i Explorer, för mig syns den inte i Firefox. Kan någon vänlig själ som har Firefox kolla om det går att se den nya designen? Vore jättesnällt!

Jag har precis haft besök av Emilia, alltid lika roligt, det är skönt att få tänka på något annat en stund. Jag har även installerat The sims 1, haha snacka om nostalgi.

Nu ska jag se några episoder av Cityakuten och bara ta det lugnt.

Hörs sen, tänkte då knåpa ihop ett inlägg kring vad som räknas eller inte räknas som en sjukdom.

Ha det bra!



/Sara
Kommentarer
Postat av: Jesper

Hej!

Hoppas allt är bra med dig! :)

Det som gör att det inte kanske syns är att på datorn så ligger det en cachen version för att tömma cachen så trycker du på: Ctrl+shift+delete då får du up en ruta som du rensar historian i firefox.



För att allt inte ska försvinna så trycker du på Detaljer och väljer bara Cache :) Om du behöver hjälps så är det bara att ringa!



Kram Jesper

2012-05-12 @ 22:55:26
URL: http://wordofmy.com
Postat av: Sara

Tack Jesper, nu funkar det för mig också! Tusen tack :)



Kram!

2012-05-13 @ 11:05:54
URL: http://tumaini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu