Blir det verkligen bra?

Jag undrar faktisk ibland om det verkligen kommer att bli bra?
Frågorna är många. Är jag redo för detta? Följer jag mitt hjärta eller gör jag mest saker för andras skull?
Vill jag bo kvar i Ö-vik? Vad vill jag bli egentligen? Vill jag jobba som ssk? Vill jag skriva? Kan jag skriva?
 
Förmodligen är det ingen som läser bloggen längre och vad ska någon egentligen kunnat svara? Allt handlar ju om vad jag bestämmer mig för, det är mina val. Men lätt är det verkligen inte att försöka komma fram till vad som egentligen är rätt...
 
 
Signing out /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu